nutizie

E tinghje vicinu à l'infrarossu mostranu assorbimentu di luce in a zona infrarossa vicinu à 700-2000 nm. A so assorbimentu intensu urigineghja nurmalmente da un trasferimentu di carica di un tintu organicu o di un cumplessu metallicu.

I materiali di assorbimentu vicinu à l'infrarossu implicanu tinte di cianina chì anu una polimetina estesa, tinte di ftalocianina cun un centru metallicu di alluminiu o di zincu, tinte di naftalocianina, complessi di nichel ditiolene cù una geometria quadrata-piana, tinte di squarylium, analoghi di quinone, cumposti di diimoniu è derivati ​​azo.

L'applicazioni chì utilizanu questi coloranti organici includenu marcature di sicurezza, litografia, supporti di registrazione ottica è filtri ottici. Un prucessu induttu da laser richiede tinture vicinu à l'infrarossu chì anu una assorbimentu sensibile di più di 700 nm, alta solubilità per solventi organici adatti, è una eccellente resistività à u calore.

IPer aumentà l'efficienza di cunversione di l'energia di una cellula solare organica, sò necessarie tinte efficienti vicinu à l'infrarossu, perchè a luce solare include luce infrarossa vicinu.

Inoltre, i tinturi vicinu à l'infraredu sò previsti per esse biomateriali per a chimioterapia è l'imaging di tessuti profondi in-vivo aduprendu fenomeni luminescenti in a regione infrarossa vicinu.


Tempu di posta: Jan-25-2021